we are shadows

Nu har jag nått min botten.
Kanske är det en bra sak. Kanske inte. Jag har iallafall frossat för mycket för att jag ska kunna vara nöjd med mig själv, de senaste veckorna. Ätit för mycket, för ofta och för fel saker och så vill jag inte leva mitt liv. Detta har nu gjort mig trött, men jag har också bestämt mig. Jag håller just nu på att trycka upp checklistor, det enda som fungerar för mig är viktväktarna. Jag får helt enkelt ta mig i kragen och börja om igen, på riktigt denna gång. Blir dock utan möten pga att de lades ner i lilla åtvidaberg, sorgligt nog var det startskottet på mitt levesätt just nu.
'
Så nu ska jag ta tag i det. Jag kommer må så himla mycket bättre.
'
Nu ska jag bli glad. LETS DO THIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0