kläder

Jag brukar kolla på What not to wear på teve. Där gör dom makeovers på kvinnor som inte riktigt har någon stilkänsla. Igår var det en tjej som absolut inte hade något känsla för stil, alls. Men hon blev skitsnygg i slutet verkligen. Himla peppad blev jag! Gick då upp och kollade igenom mina kläder och insåg att, hur fan ska jag klara av sommaren i det här? Behöver slänga massor av kläderna, gamla, dålig passform, fula och allt sånt där. Knappt några vår eller sommarkläder, eller skor. Därför måste jag jobba som fasen på att spara pengar för att sedan spendera dom på nya saker, och för att betala delar av körkortet såklart. Tur att jag är fotbollsdomare. Här är iallafall lite inspiration till sommaren och våren för min del:
'
Mycket färg vill jag ha. Massa låga converse. Vill ha blåa converse med. Klänning och liknanade istället för shorts och kortbyxor. Gillar inte sånt, och är heller ingenting som sitter bra på mig. Glada och sommriga clutches och snygga toppar. Nu då, spara spara spara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0