stress och press. jävla kombo det där

Jag är en skapligt stressad tjej. Men det visste ni ju redan om. Idag tex, då missade jag en körlektion. Bra jobbat empi, duktigt! Men jag dock dock tiden tillvara och pludda körkortsteori och har nu lämnat in två stycken arbeten, mindre bra skrivna, men ändå. Dom är gjorda. Vi var ett par tjejer som åkte upp till Stefan på sjukhuset med en stoooooor gosig nalle och en massa krya på dig. Stackars Stefan och Gun, riktigt jobbigt att se på.
'
Morgondagen kommer att innehålla halkan i norrköping. Har hört att det är riktigt kul så det ser jag fram emot! Sen åker jag hem, missar förmodligen tyvärr träningen. Länge sen jag tränade fotboll med laget... blir en himla massa körteori plugg istället. Jag har en dålig känsla inför provet som är nästa vecka. Hur ska jag klara av det? Behöver hjälp. Aja. Lediga på torsdag med såg jag nu. Då blir det körlektion och ännu mera körteori! Panikkänsla har jag. Inte alls rolig känsla.
'
Nu ska jag sätta mig i köket och plugga teori i en halvtimma. Sen sova och sen upp igen och bara köra! Vi ses :) Puss.
'
ge tillbaka känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0