när det blåser på månen

Hej!
'
Tänkte bara säga det att gårdagen var en bra dag. Mindre pigg och sådär idag. Inget gym här inte. Mer ät va tusan jag vill och ju mindre rörelse desto bättre. But hey, what did you expect? ;) men imorgon blir det andra bullar. Har håla på morgonen efter en lektion. Då ska jag dra mig själv till gymmet och köra ett konditionspass och lite styrka. Blir en promenad på kvällen med efter balträningen. Låter känns bättre nu efter lite vila. Men ska dock vara försiktig så att det inte kommer tillbaka. Är sjukt sugen på att få spela fotboll igen och döma. Längtar tills den dagen. Nästa vecka kanske?
'
'
Nog om min skada. Pappa och jag har varit ute med bilen och övat på min körning. Känns bättre och bättre och tiden närmar sig för uppkörning. En månad kvar nu. Ska klara det! Nu ska jag träna på mitt svenska tal som jag ska hålla för klassen imorgon och sen ska jag faktiskt ge mig ut på en promenad. Älskar verkligen att vara ute på kvällarna och gå, bästa tiden på dygnet och luften är som bäst då. Love it.
'
'
Vi hörs sen. puss
Lisa och jag. vilken happybild
en till. vad glada vi är! blir glad av att kolla på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0