morning after dark

Dagen börjar gå mot sitt slut.
'
Har spenderat mest tid i Kisa där jag agerade AD på en match i damer div 2. Kul att få döma med två tjejer. Inte varje dag, inte! Jag kände att jag gjorde en bra insats, vilket är skönt. Nu är jag dock väldigt trött efter allt spring och allt regn som öste ner. Inte världens bästa väder precis, men vissa dagar och vissa matcher är ju så. Jag tänkte hinna med lite naturkunskapsplugg innan jag ska sova ikväll. Kanske, om benen orkar, ge mig ut på en promenad. Ska ju trotsallt orka med en fotbollsmatch imorgon, spela alltså. Är astaggad! Länge sen nu och jag vill bara ut och spela. Efter matchen imorgon blir det ännu mer plugg, inne i sista spurten nu och jag ska göra allting för att skrapa ihop bra betyg. Lets do this!
'

Haha ja. potential


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Kul att döma med tjejer. Har dömt med Josefine förut och hon är riktigt duktig. :-)

2012-05-12 @ 22:33:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0