lotta på bråkmakargatan

Dagen har varit jättestressig. Som vanligt alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Går i taket femhundra gånger om dagen. Psykbryt. En bra sak är dock att jag köpt mig en klänning till morgondagens studentskiva på Natt&Bar. Det är tema film och sagor och jag ska vara utklädd till Lotta på bråkmakargatan. Visar bild här nedan. Efter att jag suttit framför datorn ska jag upp till köket, plugga körteori i en halvtimma. Sen kolla på teve en stund och sen gå upp till sängen, plugga lite till och sen försöka sova. Morgondagen kommer bestå av massvis med saker! Först in till Linköping för körlektion på morgonen. Sen tillbaka till skolan för ett religionsseminarie. Sen hem, packa och sen till Linköping igen för att åka till Norrköping med två andra domare och döma match. Sen in i duschen och hem till Åtvidaberg för studentskivan. Sen upp tidigt dagen efter det, för då åker mammi och jag till Stockholm över helgen! :) Nu ska jag logga ur. hejs
'
Ungefär sådär
Blir nog bra tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0