Just another day

Helt slut.
Kroppen känns senil efter gårdagens match som jag dömde i ryd. Sent blev det vilket kan ha medfört mitt konstiga blodsockervärde den här morgonen, upp och ner och bara allmänt jävligt. Men eftersom att jag nu levt med diabetes i över 11 års tid är jag van. Men varje gång som det skiter sig är det fortfarande lika jobbigt. När ska jag få vara frisk, kry och känna att jag inte har något hinder? Nu vet jag ju att detta är en kronisk sjukdom och att mina önsketankar inte går att fullfölja. Men ändå. Ibland vill jag också vara frisk och utan diabetes. Men bara att räta på ryggen och göra det bästa åt saken, I guess.
'
'
Nog om det. Dagens planer är att gå hem efter skolan, plocka undan lite i köket, det är jättestökigt! Satte på diskmaskinen när jag gick hemifrån men allt fick inte plats. Tar tag i det när jag kommer hem. Sen blir det att skriva klart ett arbete som ska lämnas in på fronter. Har jobbat med det som bara den och håller tummarna för ett MVG. Känns som att jag har ett flow just nu när det gäller MVG resultat. Fått tillbaka 3 arbeten varav två stycken jag fått MVG på. Känns helt okej. Men det är nu det jobbiga börjar. Har hur mycket plugg som helst kvar innan jag kan pusta ut. Men har alltis klarat det förut, så varför skulle jag faila nu? Efter plugget idag ska jag chilla och ta det lugnt innan det är dags för fotbollsträning! Sen hem, kolla teve och bara njuta av att jag är ledig imorgon!
'
'
Imorgon är det städdag och pluggdag för min del. Wiho, kan det bli bättre??
'
'
Nu ska jag skriva om svensk politik, så seeeeeeeeeeeeee u
Söt bild på mamma och lilla Harry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0