I still turn to you

Igår grät jag så att jag nästan trodde jag skulle avlida. Kände mig så extremt ful när jag satta på mig klänningen som jag ska ha på balen. Den är fin är den, men den var typ för liten och tajt och massa. Men som tur var prövade jag den idag igen och den var bra! Så nu känner jag mig inte ful längre. Den är vacker! Nya balskor ska dock fixas imorgon eftersom att mina var på tok för fel. Ska också få med mig ett par hanskar hem också. Blir bra :) Bara en vecka kvar nu, önskar att det fanns mer tid! Önskar att det fanns mer tid till allting. Sjukt stressad these days.
'
Idag har jag varit assisterande på en match i Grebo, herr div 4. Gick bra tycker jag :) Annars har jag varit på meddo och solat. Ska hinnas med 2 gånger till innan balen också. Just nu sitter jag och pluggar körkortsteori på nätet. Ska läsa i boken en stund innan läggdags med. Imorgon ska jag åka med delar av familjen in till stan för att som sagt fixa saker till balen. Ska också städa mitt rum och sen på kvällen blir det nog plugg, skitsnack och soft med Ralle. Himla bra kompis det där! LÅNGHELG JU!
'
Nu loggar jag ur. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0