go with me home tonight

Hallååå
'
Nu är jag glad. De lyckades, Linn & Josefine. Med mitt hår alltså. Det är ljust och jag är himla nöjd. Duktiga som bara den! Aldrig mer brun eller rödhårig. Tog dock halva dagen, cirka 4 timmar. Avfärgning, toning och sen slingor på det. Tack tjejer! Gratis också för den delen. kan det bli bättre?
'
'
Annars då? Vad har jag gjort mer... övningskört lite, sovit lite. Inget gym idag. Jag somnade. Men andra bullar imorgon då jag faktiskt tänkte gå ut och springa. Jossan pratar om en utgång med, får väl se.
'
'
Nu ska jag lyssna på massvis bra musik innan jag ger mig ut på en PW. Förbränna lite iallafall. Blivit mycket mat nu på kvällen. Not good. Aja, så kan det vara. Här kommer iallafall en bild på mig och mitt hår:
'
Vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0