ny dag och ny vecka

Snodde en bild från mammas blogg.
Den är från fotbollsmatchen jag spelade igår.
från www.lottis.blogg.se
Idag blir det skola med Svenska C, religion B, idrott B och sen hem och sova. Somnade knappt inatt, konstigt nog eftersom att jag var helt slut igårkväll. Men därför ska jag sova en timma efter idrotten innan det är dags för boxningsträning och innebandy.
Idag ska jag också skriva klart mitt naturkunskapsarbete, det måste vara klart imorgon. Ingen stress här inte. Men har bara cirka en halv sida kvar att skriva så det är lugnt, det fixar jag. Tisdag kommer innehålla universitetsbesök, shopping och sen mys med min Tilda!
Nä nu babblar jag på bara, vi hörs sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0