here we go again

Och idag började jag om, igen. Jag snackar om viktväktarna. Eftersom att det lades ner i åtvid får jag göra det på egen hand vilket är skrämmande eftersom att jag hittils har failat, jag är ganska misslyckad utan hjälp. Men som sagt, idag. Jag kopierade upp en massa papper med checklistor så att jag varje dag kan skriva vad jag äter. Grymt bra om man vill ha koll! Idag gick det väldigt bra, åt bra och nyttig mat i precis rätt mängd. Jag ska hålla i tills jag nått mitt mål. 4 kilo här ifrån. Blir tufft men jag ska klara det! Det är absolut ingen stor eller omöjlig siffra så det gäller bara att hålla i och inte ge upp. Det är nämligen där mitt problem ligger i. Jag ger upp. Men inte denna gång. Jag kommer att uppdatera bloggen om hur det går! Men nu ska jag sova och tagga för fredag som kommer innehålla allt möjligt! Puss kompisar

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag tycker du är skitduktig emmi! Du har blivit skitfin i kroppen :) ska du vara riktigt stolt över!!

2012-04-01 @ 15:01:06
URL: http://angelicaeff.blogg.se/
Postat av: emmi

Så himla söt du är då! Tack så hemskt mycket :)du är med skitfin!

2012-04-01 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0