hallå

Tisdagsmorgonen, imorse alltså, var relativt enkel att vakna upp på.
Tog mig tid för frukost, laga matlåda och har dessutom städat både imorse och igår kväll/natt delar av mitt rum. Det är bara golvet kvar och min kläd/tevebänk. Dammsugas ska det hinnas med och lite annat. Ibland får jag ryck, som igår natt att bara städa och göra fint. Men ibland orkar jag verkligen inte med det, därför ser det tyvärr oftast ut som ett bombnedslag. Fråga bara min mamma och min pappa så ska ni få höra. Så jag får se om den här dagen är en ryckdag eller en jag orkar inte idag dag. Jag vet iallafall att jag ska hem efter filosofin och sova. Höll på att sömna på en "föreläsning" nyss. Det ska jag göra innan min fotbollsträning. Ska kanske kolla lite på U21 matchen på kopparvallen innan också. Efter min träning blir det att dra hem och plugga lite granna, men det efter Big Brother såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0