ger dig allt du vill ha

Visst är det konstigt hur snabbt tiden går när man verkligen vill att den ska stå stilla? Nu tillexempel är ännu en helg förbi. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den eller förklara hur jag känner och tänker över den. Det började bra med en match i Mantorp som jag agerade AD2 på, mellan mjölby AI FF mot LSW, div 4 herrar. En tuff match för mig, men det gick bra så jag är glad! Drog till matte på "fest" för att hälsa på mina glada kompisar och vara lite social, trodde jag! Men det spåra ju ur totalt och hela kvällen har nu gjort mig extremt ledsen, besviken och trött. För att inte gräva ner mig i det så släpper jag det nu. Blev att åka in till Linköping idag, jag körde. Där gick agerade jag också AD2 på matchen mellan Kenty DFF-Kisa BK dam. Det gick också helt okej. Inte det bästa jag gjort, men helt okej.
Nu sitter jag här, pluggar lite regelfrågor och snart ska jag plugga religion. Försöker mentalt förbereda mig för en jobbig vecka. Fan skjut mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0