.

Hej!
Som flera av er visste om, fyllde jag 19 år igår. Weeey, skulle man ju kunna tänka. Det var dock lite svårt eftersom att det var UFmässa i Linköping så dagen bestod av försäljning och liknande. Blev dock uppvaktad av familjen, jag och karro, på morgonen med paket och sång. På kvällen fick vi tårta och lite. Idag är det också en födelsedag i familjen. Tuva fyller 12 år, den lilla skitungen. Hon är fortfarande en liten bebis i mina ögon. Henne ska vi fira.
Men först är det skola, samhäll och Naturkunskap står på schemat. Jag ska också in till Linköping senare för en körlektion. Vill ta det där körkortet snart. Helst innan sommaren, eller aa, jag måste ta det innan sommaren.
Här kommer en bild från igår. Grattis Fredrik, Oscar och Skarin till vinsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0