en massa stress

Oh shit.
Ni anar inte hur stressad jag är idag.
Jag ska nämligen på domarkurs ikväll där jag ska skriva ett regelprov. Detta provet måste jag klara av, det är ganska svårt. En del frågor är väldigt simpla, nästan skrattretande. Men en del är väldigt svåra och jag har en tendens att inte läsa ordentligt och slarva igenom mig frågorna vilket är ett big NO NO ikväll! Men detta är inte det enda som gör mig stressad. Det är också regional UFmässa imorgon i Linköping. Det är massa saker som ska fixas och hållas på med och det gör både mig och Elin en aning irriterade och stressade såklart. Vi vill helst inte vara med, men you got to do what you got to do.
På toppen av det, jag fyller år imorgon. 19 jävla år. Vad är meningen med det? Kan jag inte få hoppa över 19 och fylla 20 direkt? Jag älskar dock födelsedagar. Men morgondagens, årets födelsedag är inte det ultimata precis. Kommer hem svinsent, förmodligen trött som fan och sur. Inte på tårthumör precis. Nu ska jag väl inte ta ut något i förväg. Kanske blir AWESOME. Hoppas på det.
Nu ska jag träna regelfrågor, skriva lite naturkunskap och tagga inför kvällens kurs. Hejja mig och håll tummarna. Det gör jag...
Så jävla road ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0