den dagen, den lyckan

Nu är ännu en helg över och jag ligger i sängen alldeles trött och utmattad. Den här helgen har varit fylld av sport, både spelande och dömande! Matcher varje dag. Idag var det lite jobbigare psykiskt än andra. Men nu när jag tänker på det känns det ändå bra. Jag vågar att göra det som många andra aldrig ens skulle tänka på och jag tycker det är roligt. Dessutom är jag bra på det. Men ibland kommer negativa tankar och då är det jobbigt. Men brukar tänka att man kan aldrig göra mer än sitt bästa. Jag ska iallafall bli Fifadomare och då får folk tycka vad fan dom vill på vägen dit. Men en dag står jag där och då jäklar! Den dagen, den lyckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0