student

Igår tog jag studenten och jag önskade att jag kunde göra det om och om igen.
För två år sedan delades 93orna in i nya klasser. Jag hamnade i en klass som jag för tillfället inte var nöjd med. Det är svårt att förstå idag att jag kunde känna mig felplacerad. En klass fylld av killar och med tre tjejer jag inte umgåtts med särskilt mycket med tidigare. Men under årens gång har jag verkligen fattat tycke för klassen. SP09s, som för mig har blivit oersättliga. Underbara personer hela bunten och det är nästan att jag skäms över mina tankar, för två år sedan. Min klass är glädjespridande. Oslagbara och för mig bäst. Jag vill bara säga det att jag älskar er, så otroligt mycket och det gör ont att behöva släppa taget och splittras från ett vinnande koncept.
jag saknar er redan, så mycket att det gör ont. INVÄRTES.
Puss
Här kommer en bildbomb från gårdagen




















Mer bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fina ni är! :-)

2012-06-17 @ 22:15:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0