oj

Så fick jag ett samtal som löd:
Boxningen är inställd.
Ungefär så var det.

Ahopp tänkte jag, vad nu då? Så jag tog på mig löparskorna och började mitt nya liv. Haha töntigt det låter, men lite så ser jag på det. Kändes förjävligt rent ut sagt och jag trodde ett x antal gånger att jag skulle dö. Men det gjorde jag ju inte. Så detta ska jag fortsätta med, så många gånger att jag till slut kommer känna att detta är någonting roligt och skönt.

En annan sak jag trodde jag skulle dö av var när jag nu satte mig ner för att kolla igenom lite tågtider och jobbtider för mig de närmsta veckorna nere i Göteborg. hah, oj. Tågen. Jag kommer att bo i Norsesund med min farmor och farfar. De har ett jättefint hus med sjötomt och allt. Blir mys. Men det ligger utanför Göteborg, ungefär en halvtimma. Men eftersom att jag ska jobba i Gamlestaden heter det, måste jag byta tåg och buss och ha mig hit och dit för att komma fram. Upp tidigt som fan och kommer förmodligen inte hitta fram. Blir ett spännande äventyr för mig. hmm. Värst blir den dagen då jag börjar 07.00. Tåget går 05.40. WIHOOOOOO upp 04.40 dåå :)

Men just nu har ja ju sommarlov, får njuta så länge det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0