hej

Kanske dags att uppdatera lite nu.
Har varit med mamma i Stockholm, shoppat, bott på lyxhotell och ätit god mat. Jag har också dömt en massa matcher sen sist vi hördes. Fler är inbokade. Det går bra nu! Failade på teoriprovet, mindre bra. Alla betyg är satta, men bra resultat! Studentvecka nästa vecka, hur bra? Träffa Karen idag, wiho. Aaaa massa har hänt sen sist. Har dock inte känt någon särskild dragkraft till något bloggande. Haft så mycket att göra känns det som.
'
Imorgon står filosofi på schemat. Sen blir det spexfix, käk med klassen och emtittandes hemma hos mig :) Blir awesome. Nu ska jag fixa lite och sen gå upp till mitt rum och sova :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0