frisyrer

Alla som känner mig, de flesta iallafall, vet om att jag och mitt hår inte riktigt är bästa kompisar. Mitt hår är det viktigaste jag har, men också det fulaste och jobbigaste haha. jag vet om att jag måste kapa av det, igen. Det är en följd av alla färgningar och allt plattande. Men kort hår kan vara snyggt. Jag tycker det. Det gäller bara att hitta en frisyr som passar. Jag gillar pagen, tycker det är snyggt. Både kort men ändå lite "långt". Jag har känt nu de senaste dagarna att jag måste få till en frisyr, för just nu hänger det bara och är allmänt slitet. Så därför tänkte ja ringa frisören och låta dom sköta jobbet. Men har bestämt mig för att vänta tills jag är i Göteborg. Där borde dom väl ha en bra frisör? Right? Sista veckan, innan jag åker hem. Då tar jag tag i det. Jag har en aning om vad jag vill göra för något och jag tror det blir bra.

Här är lite frisyr förslag, korta. Kommer inte säga hur jag tänkte klippa mitt.


Angelica Blick, halvkort/långt hår

V.Beckham. Bob/page. Skitsnyggt tycker jag.

Hayden, också bob/page. Också skitsnyggt

och om man har ett lika fint ansikte som Emma watson kan man klippa av sig allt. Sjukt snyggt på henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0