alive

Tänkte bara säga det att jag lever. Eller nästan, lite halft iallafall. Dålig uppdatering från min sida, men hey... what did you expect? Studentveckan är igång och imorgon springer vi ut, sista dagen på gymnasiet. Helt sjukt. Har iallafall haft en bra vecka. Hunnit med att döma på linjen i Grebo igår. Ett samtal från min domarcoach efteråt gjorde min kväll ännu bättre. Sen gick jag in på hennes blogg som jag läser där det stod det här:

Jag, barnen och brorsan åkte till Grebo igår kväll och kollade på fotboll. En av mina domare gick som assisterande domare. Åh, så bra hon var. Hon kan verkligen gå precis hur långt som helst. Många domare i klubben har varit klassade som talanger men hon är verkligen något utöver det vanliga. Så kul! (www.hannafialotta.blogg.se)

Kvällen blev då ännu bättre. VILL BLI FIFADOMARE NU :)

Nu ska jag städa mitt rum och be till gudarna över att överleva. Mår inte så himlans bra idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0