-

verkligheten kryper inpå. Inte mycket än, men lite. Snart drar jag ner till Göteborg, nästa vecka, där kommer jag att jobba i 6 veckor. Förhoppningsvis får jag besök av mina favvokillar och går på liseberg och utgång etc etc. Blir awesome. Sen hem, flyttar till Norrpan och växer upp. Rätt sorgligt, men behövligt. Men först ska alla midsommarplaner smidas och sen ska packningen göras. Inte lätt inte. men allra allra först ska ja byta om och dra mig ner mot boxningslokalen och sakta men säkert möta min död då jag inte tränat ordentligt på hur länge som helst. På tal om det, har tankar på att börja springa, löpa, jogga eller hur man nu vill formulera det. Varje dag nere i Götet. Simma ska jag med göra. Kan behövas, den här terminen har satt för många och stora spår på min kropp vilket inte är någonting bra. Men det ska lösas. Men som sagt, boxning. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0