yes m'am

Sådär, nu har Tilda varit här och jag har också hunnit med promenad.
Matilda och jag spenderade mest tid i mitt rum i sängen där vi pratade, pratade och pratade. Vi käka lite också och kollade på teve. Sen så åkte hon iväg och jag drog ut med hunden på en kortis och sedan lämnade jag henne hemma och drog iväg på en lite längre promenad själv. Nu kan jag leva vidare med gott samvete. Maten har också skötts bra idag.

Nu ska jag försöka bli klar med samhällsanalysen av en låt och sedan blir det lugnt framför teven och förhoppningsvis ligger jag i sängen i en vettig tid. Har så dålig dygnsrymt nuu, måste ändra på det.
Ni måste kolla på den här videon, den är underbar !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0