who are you now?

Hej kompisar!
Egentligen skulle jag vara i sporthallen nu och träna innebandy, men eftersom att nästan alla pensionärer och medelålderskvinnor i Åtvidaberg bestämt sig för att gå ner i vikt tog vv-mötet längre än vanligt, missar helt enkelt träningen. :( Massvis med folk och aa, good for them men aa tar för lång tid helt enkelt. Hur går det för mig då? ÅT HELVETE. Nej okej, inte riktigt så illa. Men jag står still och det är dags nu att röra mig ner på vågen. 4 kilo, det är inte svårt. ge mig ett par månader, 3 kanske och jag ska ha klarat det. Det finns inget annat, jag tänker inte misslyckas med det här, också.

Nog om viktväktarna, blir lätt uttjatat. Så tänkte berätta att jag fått en ny mobil, spräckte ju min andra. Men mamma överraskade mig med en Samsung galaxy mini. Inte lika bra som min förra, men helt okej, fungerar som den ska och har framför allt en hel skärm. Underbart. Tack så mycket mamma&pappa.


Såhär sliten ser jag ut just nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0