vart jag mig i världen vänder

Åh vad jag fullkomligt älskar vårkläder och skor och allt sådant. Jag skulle om jag kunde handla massa nytt bara sådär. Men jag ska till Tyskland om en månad och måste spara pengar tills jag åker dit. Men igår handlade jag tex nya skor. Underbart, jag älskar dom faktiskt. Men jag hittade ett par andra som jag också blev helt kär i, men dom önskar jag mig i födelsedagspresent, fyller år om 2 månader.

Här kommer lite bilder från shopping som har gjorts på lovet, mina tre favoriter:


En söt/fin transparent tröja/linne med lite detaljer i pärlor på bröstet. Fin på fest men funkar i vardagen också, tycker jag :) 100 kronor från BIKBOK på mellandagsrean, 50 %. Wiho.


Svart clutch från Pieces för 199 kronor (tror jag), ingen rea. Skitsnyggt, tycker jag :)


Svarta skor med skitsnygg klack från Din Sko för 399 kronor. Ingen rea. Jag älskar dom för att dom funkar jättebra att ha både på fest och till vardags, gör en outfit lite snyggare. Jag älskar klacken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0