vaken

Hallå kamrater ! Nej usch , kamrater låter så gammaldags och jag anser att jag inte är så gammal. Så hej kompisar ! Mycket bättre. Idag tänkte jag vakna i vettig tid för att förbereda mig en aning inför tisdagen då skolan drar igång igen men riktigt så blev det inte. Vaknade klockan 12, som vanligt. Det blir jobbigt på tisdag , det är allt jag kan säga om det. Men det är ett par dagar tills dess och plugg måste hinnas med. Idag ska jag börja plugga inför religionprovet som jag ska skriva på fredag , känner att det är bäst att börja redan nu med tanke på både mina ambitioner men också med tanke på hur lite vi har gjort på lektionerna. Inte lätt när man inte har haft lärare, men allt ordnar sig :-) uppdaterar senare. Vi hörs , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0