tisdag

först försov jag mig imorse. Sen så blev blodsockret skyhögt. Alltid lika roligt med sådana mornar. Missade båda fotbollsträningarna pga det. Härligt, bra emmi. NEJ. Men jag har ju fotbollsträning ikväll också så det är lugnt.

Tuva och mamma är sjuka hemma, pappa är bortrest och kommer hem på torsdag kväll. Det är ju inte världens roligaste stämning hemma precis och det är nästan så att jag sitter kvar i skolan istället för att gå hem och bli sjuk och känna av vibbarna. Det får bli att gå hem efter skolan, slutar 4, ta det lugnt innan träningen och sedan gå hem efter träningen och kolla på solsidan. Har kollat på 8 st avsnitt igår och i förrgår och det är hur bra som helst.

Nu ska jag läsa lite mer om Italiens ekonomiska kris innan det är dags för naturkunskap. Vi hörs ikväll, pusshej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0