sista lektionen för veckan

Sista lektionen för den här veckan.
Gud så himla skönt. Efter det ska jag hem. Ta det lite lugnt,
förmodligen sova en timme. Sedan ska jag duscha, fixa håret.
Mitt hår är idag riktigt fult. Har inte gjort någonting med det och jag
har en mössa på mig, döljer det lite. Så att det ska fixas iordning sen.
Kvällens planer blir att följa med karro och alex till sporthallen och kolla
på herrarnas innebandymatch. Jag måste också förbi Willys och hämta hem
en yoghurt. Jag ska kanske laga mat åt familjen ikväll också, beror lite på. Men
om jag gör det blir det awesome. Har bästa receptet som jag är väldigt sugen på.

Nu ska jag ha religion B lektion i ungefär en timme, lite mer kanske och sen så är det helg!
Vi hörs, puss.


Underbara sommar & underbara Jossan.
Inte bästa bilden kanske, men ändå.
Hoppas ni tjejer har kul ikväll ! :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0