rubriken får suga idag

Mitt möte med viktväktarna var mycket bättre än förväntat ! Hade endast lagt på mig 1 hekto under de senaste 3 veckorna , hur bra ? Alltså ligger jag på samma vikt nu som då och är taggad på nya mindre siffror. Jag vet och förstår att det kanske inte är det roligaste för er att läsa om, min viktkamp. Men för mig är det otroligt viktigt att kunna skriva och prata om det, klyschigt kanske, men så ligger det till. otroligt viktigt att jag klarar av det här också för en gångs skull. Jag har nu 4 kilo kvar till min uppsatta målvikt. Den tänker jag nå innan studenten, for sure ! Helst innan balen :-) men som jag skrev tidigare så är jag taggad på nytt och imorgon är det bara att köra igen. Blir awesome. Men nu blir det sängen och imorgon skola med fotboll och fys som de 2 första lektionerna. Nu är det bara ett halvår kvar innan studenten och detta kommer bli den bästa terminen någonsin ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0