reach for me

Hejsan!
Idag har jag övningskört fram och tillbaka till Mjölby, på E4:an alltså. FETT! Allt gick bra och smidigt förutom i början då jag råkade backa in i en stubbe hos Lukas. Sorry...

Väl framme i Mjölby kollade jag på lite innabandy tillsammans med mina föräldrar. Tuva spelade nämligen DM med sitt lag. Men efter ett par matcher åkte pappa och jag hem. Somnade lite eftersom att jag inte fått någon sömn inatt. Gick upp vid halv 9, vilket iof är väldigt bra gjort av mig.

Imorgon är det studiedag, vilket jag räknar som en sista lovdag. Då ska jag ta bussen in till stan och till polisen där jag ska ta pass. Är ju bra att göra det innan man ska flyga till Tyskland ;) Efter polisen åker jag hem igen, byter om och går på VV-möte. Jag är riktigt nervös och ångesten är inte nådig, jag är nämligen mycket väl medveten om att vågen kommer göra mig ledsen. Jul och nyår, ni vet. Men det är sådant som märks och om så är fallet är det bara att ta nya tag igen =) Efter mötet blir det innebandyträning och som jag har längtat efter det! Ska bli underbart att dra igång igen.

Tisdag är det skola igen. Blir tiiiidigt och fotboll+fysträning på morgonen och sedan en lång dag. Slutar vid 4. Hatar långa dagar, man blir helt slut i huvet. Men så är det och det finns inget jag kan göra åt saken.

Oj, vad mycket onödigt jag skrev ner nu känner jag. Så att istället för att sitta här och skriva en massa strunt ska jag gå upp, kolla på teve och läsa lite religion, kristendomen. Jag hann inte till gymmet idag och vet inte om jag är särskillt intresserad av en promenad. Får bli imorgon istället :)

vi hörs kanske senare. Puss sålänge :)




favvo-batman på idag igen. Mysigaste tröjan jag äger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0