Nyår

Okej, jag hade precis skrivit en massa text om hur 2011 hade varit och betytt för mig och så hänger sig datorn och texten försvann. Ja ni vad ska man göra ? Inte f'n tänker jag skriva om det , för så bra skrivet var det inte. Så jag sammanfattar det såhär; ett år fyllt av allt möjligt. Tråkigt och ledsamt vissa stunder och väldigt roligt och fantastiskt andra. En sak är säker iallafall och det är att nästa år , 2012 kommer bli awesome. Bal, student, flytt, universitet och ett nytt liv och en ny vardag. Bra matcher att döma och allt vad det hör till. En sommar med jobb i Göteborg och förhoppningsvis ska jag hålla mitt nyårslöfte, att bada utomhus i sommar nämligen.

Lite bilder frå¨n gårdagens firande. Den första är ju ingen höjdare på mig kanske. Men det gör absolut ingenting.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0