like how it feels

Läxförhöret på naturen gick bra, jag svarade på allt iallafall.
Kvällens planer är lite filosofiplugg och fotbollsträning. Fick ett samtal från Gun, tränaren, och blev tillfrågad om jag kanske kunde stå på både träningen och på cupen på lördag. Okej då ! Om det behövs får jag ju ställa upp, kan nog vara rätt kul ändå :)

Imorgon ska familjen in till Linköping och bowla, blir awesome. Synd bara att jag brukar vara så himla himla dålig, verkligen sugig. Men jag ska hålla tummarna den här gången, hoppas ni gör samma sak ! ;)

Nää nu ska jag äta lite innan det är dags att dra sig mot kopparvallen, ska leta upp målishandskarna med. Pusshejs hörs sen.


HEJ WEBCAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0