just be true to who you are

Jag förstår inte hur hon gör. Min Naturlärare, Jennie.
Hon lyckas alltid med det omöjliga, att få mig att förstå.
Det är helt galet, jag har nu lyckats lära mig, pga hennes förklaringar, hur cellen transporterar sig och en massa annat. Jag fattar liksom inte, men jag är tacksam. Hoppas att läxförhåret imorgon går bra och att det är lätt ! :)

Blev ingen träning för mig ikväll, var i skolan tills klockan 8. Har haft en företagspresentation som gick okej, har också suttit där och pluggat. Eftersom att det var öppet hus på skolan var lärarna kvar till efter klockan 8, bra för min del. Men istället för träningen som redan börjat håller jag på med naturkunskapen, har inte fattat riktigt allting än, men det kommer innan kvällen är slut.

Imorgon blir det sovmorgon (skönt!) och relativt kort skoldag, sen träning på kvällen och lite filosofiplugg.
Men nu ska jag logga ur, vi hörs sen. Puss :)

 
såhär glad är jag nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0