hej

Idag har jag inte gjort någonting vettigt. Försökte tvätta tvätt men det gick åt helvete så det fick jag skit för när familjen kom hem, kul. Kollat teve och det gick väldigt bra. Gick och handlade bland annat cola zero. Gick också väldigt bra. Det gick ännu bättre att dricka upp det.
Nu sitter jag hos Rasmus och pluggar och kollar en film. Jag taggar lite inför morgondagen då jag först ska åka in till stan med Mathias och förhoppningsvis karro för att kolla på innebandy och senare spela en match i Finspång. Annars blir det ännu mer plugg, har naturkunskapsläxförhör på torsdag.
Detta korta inlägget är till dig alex, puss på dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack emmi!! :D

2012-01-29 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0