hallååååååååå vem är jag och vart har jag tagit vägen?

Jag blir galen på allt. Jag vet inte vad det är med mig, det är någonting psykiskt fel och nu är jag seriös. Jag skulle behöva en utredning för en diagnos, för någonting är inte som det ska, inte som jag vill.

Är bäst på att älta, skaffa ångest och vara orolig och jag är trött på det.
Trött på allt. Längtar tills det blir varmt, vår och fint i omgivningen. Då kanske jag blir lite glad. Längtar tills jag får döma igen, tills serierna drar igång. Då får jag göra det jag vill, jobba lite. Då blir jag nog glad.

Måste hitta mig själv, sådan klyscha, jaa men helt ärligt. borttappad och förvirrad haha :)


vart är du ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0