hååååååååååår

Tänkte prata lite om mitt hår. Ni som känner mig bra är förmodligen fullt medvetna om att jag är lite väl mycket beroende, missbrukare av att färga mitt hår. Jag har haft nästan alla färger, men inte svart. Jag hatar att jag alltid känner att jag måste ändra på håret, det förstörs ju. Men jag har nu för femtielfte gången lovat mina närmsta att inte färga slinga eller tona håret innan balen eller studenten. Detta är en tuff utmaning men jag känner att om jag inte klarar av det så blir livet svårt att klara av. Jag har nu inte ändrat på håret på en månad och det känns bra. Har inget behov att att färga det. Jag kan också se att det har växt lite, kan nu sätta upp en liten toffs och har en utväxt. Håret känns lenare och starkare. Så att såhär ska jag fortsätta och om jag inte klarar det får ni slå mig. Jag har en dröm om att det ska bli axellångt. Jag är fullt medveten om att det kommer ta tid, räknar med åtminstone ett år eftersom att det behöver växa ungefär 7-8 cm men det är det värt ! Tills studenten hoppas jag på 3 cm längre och samma vecka ska jag boka tid hos en frisör som ska få fixa färgen. Jag ska klara det. Intressanta fakta va ? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0