fokus

Okej min lilla vikthistoria och nedgång börjar gå åt helvete känns det som och nu är det bannimej dags att hitta lite motivation, fokus och pli på det här. Jag blir galen och får jätteångest när jag slarvar. Så att jag ska vakna upp imorgon, äta en riktigt bra frukost, låta dagen gå lite och sedan ta mig en promenad. Hälso är stängt imorgon. Det blir stenkoll på maten nu framöver och jag ska antingen gå till gymmet, träna fotboll eller innebandy, eller ta en långpromenad varje dag. Jag ska också börja med alli, det är tabletter som ska göra viktnedgången lättare och snabbare. Och alla ni moraltanter eller folk i vilken ålder som helst som sitter och tänker att nej gör inte så och ät inte det, du behöver inte gå ner i vikt. Till er ber jag er att vara tysta om det för jag vet själv vad jag behöver eller inte behöver och jag behöver verkligen inte massa negativ energi och inställning omkring mig, tack. Så ate... Nu är det dags att börja om igen. Lets Do this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0