diabetes far åt h**vete

Jag ligger på massagebänken i fotbollskläder i omklädningsrummet på kopparvallen. Självklart vill inte min diabetes samarbeta med mig ikväll heller. Den här veckan har varit hemsk , jag är antingen hög eller låg, det finns liksom inget mellanting! Jag hann träna cirka 40 min av fotbollsträningen innan det gick åt helvete. Man kam tycka att ju mer år som går förbi, desto bättre och lättare blir det. Så är det verkligen inte, nästan tvärtom. Nu vill inte jag att folk ska tycka synd om mig, det är inte därför jag skriver det här utan vill bara visa att det faktiskt inte är någonting jag vill. Jag vill absolut inte ligga här i min,ensamhet medans resten av laget får spela. Jag önskar att jag vore frisk och att jag kunde träna när jag vill. Man får tyvärr inte allt man önskar här i livet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0