After afterall

Jahopp. Vad hittar man på en sån här dag ?
Jag tror nog att jag inte ska göra någonting. Absolut ingenting. Sitta hemma, lyssna på musik, kolla teve, äta och sen till sist ikväll ska jag nog plugga, ja ni plugg den 1 januari låter lite väl deprimerande, men you gotta do what you gotta do. Måste skriva en låtanalys ur ett samhällsperspektiv. Najs!

Jag ska också försöka palra mig ur huset på en promenad för att rensa hela kroppen från allt. Blev lite väl sent och allt sådant igår. Jaaaaaaaaaa så det vore bra för lilla mig. Promenad och plugg, så ser min kväll ut. Eran då?


Åh ibland överraskar jag mig själv med min skönhet. Så snygg, bara väntar på ett modellkontrakt. Nej inte riktigt kanske men dte jag ville ha sagt var att jag älskar min macdonaldströja och vi ska dejta varandra idag.
bilden är inta tagen idag eller igår, tyvärr. Där hade jag lite hår på huvet nämligen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0