a lot to say

Har flera saker att säga. Stressnivån är hög. Massa läxor nämligen. Företagspresentation imorgon och jag är nervös. Jag äter för mycket och faller sakta tillbaka i de vanor jag hade vilket jag ska stoppa här och nu. Jag har en massa brännsår från både sporthallsgolv och konstgräs. Min bästa vän har flyttat till Kalmar, jag bor i ett bombnedslag. Jag är ett bombnedslag, a mess. Imorgon ska jag gymma, jag ska också plugga. I helgen är det cup och match. Jag längtar tills Tysklandresan och karen. Jag längtar också tills domarsäsongen drar igång. Jag vill flytta härifrån , pallar inte det gamla vanliga. Jag vill fylla år, dansa bal och ta studenten. Nu ska jag sova , puss. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0