we are so sinful

Som vanligt hänger kroppen inte med i tempot. Lågt blodsocker och jag stannar hemma på teorin. Kul! Men ska gå på fotbollen efter eftersom att det inte var så extremt idag, något positivt iaf. Det låga beror nog på att jag spela innebandymatch igår mot killarna 95/96 och jaa dom spelade ut oss som förväntat. Jävligt kul dock, även fast jag blev förbannad vissa stunder , he he. det känns i varenda muskel idag. Jag ska nu vila innan jag ska gå.mot antingen kopparvallen eller eksågen, väntar på sms från jorra angående platsen. Jag sitter nu i sängen med fotbollskläder på, väskan står vid dörren och äe redo. Om en timme är det bra igen. Nu, vila som sagt! Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0