we are all alone

Verkar som om det inte blir någon promenad med pappa, han är helt enkelt för lat.
Han säger att naaae det går inte måste jobba. Okej jag går ner efter en halvtimme och kollar vad han håller på med och då sitter han och spelar dataspel. Haha, skyll inte på mig eller någon annan eller annat sen när du inte når dina mål.
Detta förstörde lite för mig med, eftersom att nu är klockan försent för att gå ut. Jag ska istället sitta här en stund och lyssna på musik och kolla runt lite på nya kläder. Är så galet sugen på vårkläder. På vår överhuvudtaget. Jag vill ha lite värme, blommor, solljus och känslan som våren ger mig. Våren är min absoluta favorit årstid. Maj är bäst.

En annan sak som jag älskar är den här låten. Euphoria av Loreen som hon sjöng i lördags i Melodifestivalen, hur bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0