there is so many pretty faces

Hej.
Jag sitter i ett grupprum i skolan nu. Jag har snart naturkunskap och försöker därför att plugga in lite saker som ska komma på vårat läxförhör imorgon. Jag tycker att det är väldigt komplicerat och hoppas på att Jennie, vår lärare, kan lyckas ännu en gång med att få det förståeligt. För om jag ska plygga på själv om vad det står på mina papper är det kört, och det vill jag ju inte att det ska vara.
Nog om skolan. Efter skolan, ska jag Elin och Jacob gå till Hotellet här i Åtvidaberg och bestämma i samråd med ägaren, vad som ska serveras på Balmiddagen, spännande va? Maten är ju viktig, det är viktigt att det blir gott. Efter mötet är det balträning från klockan 5-7. Det blir kul, det var det förra veckan iallafall, men ganska svårt. Efter träningen ska jag hem och plugga naturkunskap tills klockan slår 1 på natten. Det är otroligt viktigt för mig att jag klarar av läxförhöret. Därför blir det ingen innebandy för mig ikväll, hade gärna velat träna, det hade jag behövt. Men eftersom att tiden inte riktigt räcker till och att det här provet/förhöret är viktigt måste jag prioritera. Det får bli en promenad ikväll kanske, en 40 minutare för att rensa skallen och ta en paus från pluggandet, men får se hur det blir.
Hade förresten en bra viktväktar dag igår. Är bestämd på att börja om från början och verkligen klara mitt mål, 4 kilo kvar och det ska ha nåtts innan studenten, for sure. Så att igår åt jag bara bra saker, nyttigt och gott på samma gång och ingen veckobonus. Det blir samma fokus och mat idag !
Nä nu har jag babblat på lite väl mycket, ska läsa på om proteintillverkning nu så hörs vi kanske ikväll.
Pusshej
Slänger in gulligaste bilden, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0