sliten

alldeles galet trött. Har ju dömt futsal hela dagen och det tär. Det är jobbigt, inte så mycket fysiskt utan mer psykiskt och mentalt. Man måste hela tiden ha koll på vad som händer. Jag dömde 19 matcher vilket resulterade i ett helt klart värt arvode. Välbehövligt med lite extra pengar till Tysklandsresan. Dit ska jag åka den 15 feb vilket är snart! Jag ska åka till min fina kompis karen. Vi ska klä ut oss, festa, shoppa, kolla runt i köln, kramas, mysa och massa annat trevligt. Vi har inte sets på ungefär ett halvår, för länge tid så det är fan dags nu! Blir awesome! Men nu ska jag ta en powernap innan melodifestivalen börjar. Vi hörs sen puss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0