skola

Jag skrev ju tidigare att jag skulle på fotbollen, men det sket sig ju såklart. Fick bli en förmiddag hemma, fick upp sockret efter ett tag och har efter lunchen varit på både lektionerna. Jag ska snart gå hem och jobba lite eftersom att vi inte har någon lärare på samhällen. Vi jobbar med egna arbeten om den ekonomiska krisen, jag jobbar om Italien och har snart skrivit klart det. Ska försöka få ihop ungefär en sida till, då är jag nöjd.
Idag är planerna att plugga på lite religion, jag ska nämligen hålla i en "etisk kvart" imorgon. Därför ska jag läsa på det jag ska prata om. Jag ska också träna fotboll på kopparvallen vid 20.00. Annars blir det att bara ta det lugnt framför teven, sova lite och plocka undan lite i mitt rum.
Måste fundera lite på intressanta inlägg att skriva, blir lite väl mycket" idag har jag gjort det här och bla bla bla.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0