skola

Lovet är slut och det är back to reality.

Just nu sitter jag, Marwel och Rasmus i ett grupprum och det är tydligt att jag har hamnat i en grupp som inte riktigt vill göra klart uppgiften vi har fått, vilket jag känner vore bra och skönt. Hatar att behöva sitta hemma och plugga som en galning, som om man inte redan måste göra det liksom? Idag tex efter att jag först har gått på boxningsträning (I Know!) och sen tränat innebandy ska jag hem och plugga filosofi. Filosofi, det måste ändå vara ett utav dom mest tråkiga och onödiga kurserna som går att läsa. Vi har prov på fredag och jag vill ha ett bra betyg, måste få ett bra betyg.
Nog om skolan, ingenting jag gillar. Men igår hade mamma och pappa och jag en diskussion om min framtid. Vilket universitet och vad ska jag läsa? Vi kom väl fram till en slags lösning. Eller vi får se. Lite ångest bildades iallafall.
Nu ska jag slå igen datorn och gå till religonslektionen och sen är det lunch och idrott.
Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0