sjuk och lite framtidstankar

Min näsa bara rinner och rinner. Jag är hes och har huvudvärk. Der kommer inte lägligt inte alls! Har massor med plugg och en viktig match att döma i helgen som Ad. Känns som att det inte är lägligt alls på hela terminen till att bli sjuk. Det är nu det gäller liksom, sista rycket innan studenttider, sommarjobb och sedan flytt och universitetsliv. Fattig student, förvirrad och förmodligen ensam i en studentlägenhet i Norrköping. Det kommer vara mitt liv de närmsta 4 åren. Men är säker, helt bombsäker på att allting kommer att bli bra, även fast jag ibland grubblar tills jag blir alldeles galen och förvirrad. Det känns så himla vuxet bara och jag känner mig så liten och barnslig. Jag antar att det är så för dom flesta. Jag är iallafall taggad, det kan jag lova er! Men innan allt det ska jag ha en pluggkväll eftersom att jag är för sjuk för att träna och jag har filosofiprov på fredag och dessutom ett regelprov nästa vecka. Jag har också ett samhällsarbete som ska göras klart. Jippie, bästa kvällen. Eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0