magnussons

Jag sitter på körskolan nu och väntar på att jag ska få köra. Måste boka in lite mer lektioner med, har bara 2 till inbokade. Jag vill så gärna ta det där förbannade körkortet snart. I vår vore perfekt. Efter lektionen hämtar farfar upp mig och så kör jag hem till åtvid. Han är så snäll som hjälper mig. Pappa är bortrest så mycket och därför kan han inte övningsköra med mig mer än till typ Ica, sporthallen eller runt lite i åtvid. Då är farfar en ängel! Efter att vi kört hem ska jag plugga och sen vila innan det är dags för vvmöte. Den här veckan har jag varit väldigt duktig när det gäller maten och det vore konstigt om jag inte gått ner någonting! Påtal om det prövade jag kläder på gina förut och kom i ett par jeans med en storlek som är en/två storlekar mindre än vad jag kom i i somras. Wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0