lördag

Hej kompisar!
Nu uppdaterar jag igen.
Karen sprang iväg pa en fest. Jag var och är himlans trött och ville stanna kvar och bara chilla. Det blir lite frukt och lite choklad kanske för min del. Blir kanske ocksa att se pa en film tillsammans med Berit (karens syster) och hennes kompisar :) Men idag har vi allafall varit pa stan och shoppat med en kompis till Karen. Blev ett par byxor,  tröjor och lite annat. Maste bara papeka det att smink är väldigt billigt här i Tyskland. Har köpt 7 nagellack, 2 ögonskuggor, 2 läppglans och en foundation för ungefär 250 kronor sammanlagt, billigt va?

Träffade förresten ett par riktigt omogna och äckliga killar förut idag. Ae fyfan vilka skamliga förslag dom gav mig. Trodde inte man pratade sa till nagon människa? Men tydligen.

Igar akte vi in till stan och gick pa en fest. Förvanade? ;) Men de var en ganska jobbig kväll för mig. Alla latar var pa tyska, jag drack inte alls mycket, det var folk överallt. Alla rökte och man fick inte ga ut fran klubben, man kom nämligen inte ut igen. Jag blev lag och allla pratade tyska och jaa, da saknade jag min familj och Sverige! Men idag kändes det bättre igen.

Imorgon ska vi sova länge och sen ta det lugnt. Pa kvällen ska vi förmodligen aka in till stan, äta pa resturang och sen ga ut pa en klubb :) Sen sa blir det relativt tidigt i säng eftersom att jag aker hem vid elva pa mandag :)

Vi hörs, puss sa länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0