jag är lite sjuk

Jag sitter hemma, med en filt omkring mig och en fet mössa på huvet!
Jag är sjukanmäld idag. Bliv lite spyfest i snön igår på min promenad på kvällen vilket INTE var det ultimata. Jag mår dock bättre nu än vad jag gjorde igår kväll, trodde jag skulle svimma av där ett tag. Men det fick bli en dag hemma, ledig från allt. Fick bli en sovmorgon, kunde inte lyfta på huvudet imorse, rejäl huvudvärk. Men jag har faktiskt suttit här framför datorn nu i en timme och jobbat med samhällskunskapen. Jag har också pluggat naturkunskap så att nu känner jag att jag är värd en eller två timmar framför teven.
Såg Justin Bieber filmen igår förresten, gotta love him!
Han är bäst.
nä nu ska jag mysa med filten i soffan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0